The Handmaid's tale -page - Filmdownload.eu - Best movies,TVseries and cartoons in HD format.

The latest movies and TV series that you can download with .torrent files
The latest movies and TV series that you can download with .torrent files
Go to content
The Handmaid's tale series ITA ENG
In a dystopian future, human fertility rates are falling due to disease and pollution. After a civil war, Gilead's totalitarian theocratic regime takes over the area once known as the United States of America. Society is organized by power-hungry leaders and divided into new social classes, where women are brutally subjugated and cannot work, read or handle money.
Due to infertility and the collapse of births, fertile women, renamed "Handmaids", are assigned to elite families where they undergo ritual rapes by their masters with the aim of giving them children.
In addition to the Handmaids, a large part of society is grouped into other social classes. The women are divided into groups marked by clothes of a specific color. The "Handmaids" are dressed in red, the "Marta" in light gray, the "Wives" in various shades of blue and the rest of the population in gray. The Wives manage the house, helped by the Marta who act as servants. The Handmaids are taught by women called "Aunts", dressed in dark brown robes.The life of the population is controlled by the "Eyes", a sort of secret police that works to track down the rebels.

In un futuro distopico, il tasso di fertilità umana è in calo a causa di malattie e inquinamento. Dopo una guerra civile, il regime teocratico totalitario di Gilead prende il comando nella zona un tempo conosciuta come Stati Uniti d’America. La società è organizzata da leader assetati di potere e divisa in nuove classi sociali, in cui le donne sono brutalmente soggiogate e non possono lavorare, leggere o maneggiare denaro.
A causa dell’infertilità e del crollo delle nascite, le donne fertili, ribattezzate “Ancelle”, sono assegnate alle famiglie elitarie dove subiscono stupri rituali da parte del proprio padrone con lo scopo di dargli dei figli.
Oltre alle Ancelle, gran parte della società è raggruppata in altre classi sociali. Le donne sono divise in gruppi contraddistinti da abiti di un colore specifico. Le "Ancelle" sono vestite di rosso, le "Marta" di grigio chiaro, le "Mogli" in varie tonalità di blu e il resto della popolazione di grigio. Le Mogli gestiscono la casa, aiutate dalle Marta che fungono da domestiche. Le Ancelle sono istruite da donne chiamate "Zie", vestite in abiti color marrone scuro. La vita della popolazione è controllata dagli "Occhi", una sorta di polizia segreta che opera per scovare i ribelli.
25/09/2022
Last update:
Folomix ® 2017-2022
25/09/2022
Folomix ® 2017-2022
Last update:
Last update:
25/09/2022
Back to content